Besökte min moster idag

Ja idag var vi hos min moster och besökte min kusin Carro och hennes sambo som nu har kommit ner för att vara här några veckor. Min kusin Carro berättade att dom höll på att flytta till Sundsvall nu så det blir lite längre som vi kommer att åka när vi ska åka upp och besöka dom. Min kusin Joakim ville följa med oss hem så han stannar här tills det är Sjöbo marknad nästa torsdag då vi ska dit och sen åker jag hem till mor och far för att förbereda och lasta in lådorna som vi ska ha med oss till samlarmarknaden som är den 18:e men vi åker redan upp på lördagen och det är ju full marknad redan på lördagen det har blivit så det blir i stort sett två dagar som vi står och säljer där men det är roligt så det gör inget, bara det inte blir så jättevarmt för då är det jobbigt att stå där, lite lagom varmt hade varit bra så vi hoppas på det. Nu ska vi bara ta det lugnt och se på lite film och koppla av. Hej svej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0