Vi hade jättetrevligt igår

Ja igår var det trettonafton och vi hade jättetrevligt och åt gott och sen såg vi på film, det var min moster och hennes sambo och min kusin och mina föräldrar som var här igår och vi grillade så det var smarrigt som bara den, lite konstigt kanske att grilla trettonafton men det är just därför som vi alltid gör det varje år och sen är det så gott med grillat särskilt då om man har grillat det ute för smaken blir mycket godare när man grillat det ute det kommer man aldrig ifrån, så nu har vi satt det som tradition att även min moster och hennes sambo och min kusin kommer hit varje trettonafton och grillar. Min kusin stannade kvar för han ska vara här till helgen.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ser himla gott ut tycker jag !! Här snöar det som attan just nu !!!

2010-01-07 @ 00:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0