vad finns i plåtburken ikväll?

Ja ikväll så är det halv åtta hos mig på fyran och sedan klockan åtta på teve 4 plus så går det okända och det handlar om spöken och hur dom driver bort spökena hemma hos privatpersoner, jag tror faktiskt på spöken och att folk kan gå igen, men hu vad kusligt att ha ett spöke boendes hemma hos sig som ställer till med kusliga saker, man hade ju inte kunnat sova och det kan ju inte de här stackarna heller. Ikväll blir det hamburgare och pasta till kvällsmat och jag är i full gång med att laga till det nu, jag har bara gjort en liten paus från köket då jag skriver detta lilla inlägg *ler*. Nej, nu får jag rusa ut i köket för att kolla mina biffar så att dom inte blir brända tjingeling pling!

Kommentarer
Postat av: kickan

Javisst skänker jag bort kläderna som går att använda men dom som är slitna och sjabbiga kastar jag. En del av barnens kläder ger jag bort till kompisar som har mindre barn som de passar på.

Sen är den närmsta röda korset i Tomelilla eller simrishamn och jag kör inte enda ärendet dit där. Jag lämnar i H-hög borta vid Lantmännen där dom har insamling.

2010-01-14 @ 11:01:58
Postat av: Johanna

Okej, ja det går ju lika bra, nej det är inget att spara på kläder som är sönder men annars så är där ju säkert någon som får användning av dom andra kläderna och då är det ju synd att kasta bort det.

2010-01-14 @ 15:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0