thaigryta till helgen kanske?



Ja vi har tänkt att eventuellt göra thaigryta till helgen för mor kommer nog hit på fredag och kanske stannar här i helgen, det är ju ensamt att sitta i Hannas nu när inte far är hemma och sen kan hon ju ta med sig hundarna hit och katterna klarar sig bara hon ger dom mat och vatten innan hon åker, hon sa själv att helgen var ju värst för dom andra dagarna så åker hon ju först och hälsar på far och sen så är hon så trött när hon kommer hem att hon brukar gå och vila och sen kanske hon ser lite teve och sen är det läggdags men just helgen är ju lång om man då sitter helt själv hemma, så eventuellt så kommer mor hit på fredag och sover över i helgen här, fast hon ska åka in till far i helgen också, men vi följer inte med dit för dom vill inte ha in för mycket folk nu på övervakningen eftersom dom är rädda att få in kräksjuka eller influensa av något slag och det förstår jag, det får bli sen när han flyttas till medicinen då kan man åka in och besöka honom. Det är inte klokt klockan är tjugo i tre och här sitter man uppe mitt i natten, men man kan ändå inte sova med någon reda man har ont i magen och tänker på far och så, allting är upp och ner liksom. Nåja snart får jag nog ändå gå och lägga mig så att man orkar i morgon, fast man behöver inte sova sådär värst mycket för att man ska vara pigg igen, inte jag i alla fall. Nu ska jag gå och äta något och sen får det nog bli sängen i alla fall och värmedynan på magen, det lindrar lite av det onda i magen. Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0