God morgon

Ja snart kommer mor hit och vi ska fika och sen ska hon åka in till far på sjukhuset i Ystad, hon hade ringt in nu i morse och då hade dom sagt att allting var okej med far och det var ju skönt att höra. Jag har själv varit väldigt orolig inatt och haft ont i magen, ja man får ju det ändå även om man vet att allting är bra, det är i alla fall bra att han är där inne nu och att han ligger på övervakning så att dom ser att allting blir bra med honom. Jag skulle dammsuga idag hade jag tänkt, men jag undrar om jag kommer till att vara i form till att dammsuga idag så som jag känner mig och röda veckan är på gång också så det får nog vänta lite till och det är inte så brådskande med det heller. Jag har laddat kaffekokaren och satt fram lite pålägg och dukat bordet så nu kan mor komma när hon vill, jag ska bara sätta igång kaffekokaren men det får jag vänta med en liten stund i alla fall, det ska ju vara nykokt kaffe. Ha det gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0