På teven ikväll

Ja ikväll är det halv åtta hos mig på fyran och sen klockan 20.00 är där ett program som handlar om Susan Boyles liv och hur hon sedan blev känd genom att vara med i Americas got talent eller England var det nog äh, ja ni vet det är den tävlingen i alla fall och nu har hon ju gjort skiva också och hon är ju jätteduktig, synd bara att hon inte fått chansen innan att göra en karriär eftersom hon är så begåvad men bättre sent än aldrig som man brukar säga. Annars så är det en trist och tråkig dag och det bara blåser och är kallt ute, det hade kommit lite snö här inatt och det förvånar mig inte om det kommer mera snö snart, nu längtar jag bara till våren och sommaren för det är mörkt när man vaknar och mörkt när man ska lägga sig, man hinner ju knappt göra saker förräns det är mörkt ute igen så det är trist. Nåja nu ska jag gå och göra en kopp kaffe innan tevetittandet börjar och sen får man väl slänga ner något i kistan vet ej vad det blir ännu, men det lär inte bli något större idag eftersom man inte är så värst hungrig så det blir kanske bara en macka idag, inte mycket lönt att stå och göra en hel middag om man inte är så hungrig. Ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0