Nyårsafton och nyårsdagen

Ja på nyårsafton så var vi hemma hos mina svärföräldrar och vi åt grillat och vi hade hasselbackspotatis och bernaissås så det var jättegott och vi såg på Grevinna och Betjänten och lite annat smått och gott som gick på teven under kvällen och vi fikade lite senare för att sedan vi tolvslaget smälla några få raketer som vi hade inskaffat sedan såg vi på dom andras raketer som dom sköt upp men det var inte många som sköt raketer i år, det märks minsann att det är andra tider nu. På nyårsdagen så kom mor och far hit och vi åt hamburgare då, vi stekte hamburgare och bröd till det och lite gott som man lägger inuti som vitllöksklyftor och chiliklyftor och bostongurka och ketchup mm... så det var gott och så hade vi ju varit förlovade i tre år då på nyårsdagen så det firade vi också *ler*. Annars idag har vi bara tagit det lugnt och vi var hos svärmor och svärfar innan idag och tog en fika, sen på trettonafton kommer mor och far hit och då ska vi grilla och vi ska göra hasselbackspotatis och bernaissås till det, vi har som tradition att vi alltid grillar med min mor och far på Trettonafton, det har vi gjort i många år, mina svärföräldrar ska ha gäster den kvällen så det blir bara mor och far och vi som grillar och firar trettonafton här då, men det ska bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: kickan

Ja grattis på er 3årsdag så här i efterskott (flåt att jag missade det , jobbade ju tyvärr suck )

Nu väntar jag bara på att en bröllopsinbjudan ska dimpa ner i brevlådan hos mig från er skrattar

Fick mail ifrån Vickan där hon skrev att hon kommer ner imellan den 26juli-9 augusti i sommar så då nån gång ska vi väl kunna träffas alla 3 va ?

Ha det gott !

2010-01-04 @ 19:52:51
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/
Postat av: Åsa

hej johanna



tror du man kan få kickans blogg o så?

2010-01-22 @ 07:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0