Nu har mor varit här

Ja nu har mor varit här och vi pratade och fikade och far mådde mycket bättre idag sa hon och det känns ju skönt att höra och hon skulle in till honom nu också en runda och  imorgon ska hon in till honom och sen efter det kommer hon ut hit igen en runda på fika. I helgen ska mor sova över här och vi ska göra thaigryta och mor ska köra in till sjukhuset och besöka far i helgen så då ska jag följa med för han har nämligen blivit flyttad till medicinen idag, så i morse när mor besökte honom var han kvar på övervakningen men sen nu när hon ska besöka hon om på eftermiddagen så har dom flyttat honom till medicinen och det är ju ett gott tecken för det visar ju att han är på bättringsvägen, annars så hade han ju inte blivit flyttad dit, så det känns skönt att far är bättre och mor sa att han såg piggare ut också. Mor har precis kört och Christer är hemma hos sin mor och far och hjälper dom med teven, där var något fel på den ena teven eller något som dom inte fick rätt på på den så han ska hjälpa dom  med det, annars ikväll så vet jag inte vad vi ska ha till kvällsmat men jag ska gå upp där uppe och titta vad vi ska kunna ha för något. Jag ska se på halv åtta hos mig ikväll på fyran och sen får jag se vad där mer går för något, jag har tänkt så mycket på far så att jag har inte varit så mycket för att titta på teve heller, och inte har jag kännt för att äta något heller, men det blir ju så när man går och oroar sig, men igår såg vi en film med Jean Clead Van Damme, vi har faktiskt börjat att se en hel del av hans filmer dom är jättebra och sen ser han ju inte så dum ut heller *blink*. Nej nu ska jag gå och vila en stund, känner att jag behöver det nu, ha det gott allihopa! ps, glömde att tipsa er om att det okända går på teve fyra plus ikväll klockan åtta och sen efter det klockan nio kommer Cattis och company hon har gäster och diskuterar med dom, det är kändisar som hon pratar och diskuterar med om allting, ett nytt program som börjar ikväll och det okända är alltid spännande att se hur folk hanterar sina spöken som dom har i sina hus och får hjälp av dom som kan prata med spökena så att dom försvinner från huset, läskigt att ha spöken i huset och att det händer konstiga saker usch lite kusligt, men det är spännande att se vad folk råkar ut för och hur dom löser det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0