far mår bättre nu

Ja mor var ju här idag på fika och sen körde hon in till far på eftermiddagen och allting var bra med far, han hade ätit rättså bra idag och han ser på teve på kvällarna, men detta kommer ju att ta lång tid så han får nog vara på sjukhuset länge förmodar jag, frågan är bara om dom ska flytta honom från övervakningen till medicinen nu eller hur dom ska göra, det beror helt och hållet på hur dom tycker att han är i tillståndet så vi får väl se. I morgon ska mor in till far på förmiddagen och sen kommer hon ut till oss på eftermiddagen då vi tar en fika här och pratar. Jag har jätteont i magen och är orolig och man känner inte för att äta, man är ju orolig och så fortfarande hela tiden, det kommer man inte ifrån, men tur var ju att han kom in nu. Jag har precis fått i mig en bulle med lite skinka på men annars så känner jag inte för att äta och jag har sovit lite innan idag, jag gick och vilade mig efter att mor hade varit här för det tar på en liksom, man går och tänker och oroar sig, tänker på hur far mår och hur han har det där inne och så, man är helt upp och nervänd man känner inte ens för att se på teve så det blir att man sitter vid datorn och sen vilar man och ja lite så.... Nåja imorgon kommer mor hit igen och hon ska ringa in till sjukhuset ikväll och höra hur det är med far igen och sen ska hon ju dit på förmiddagen imorgon så då får jag höra hur det har varit med honom när hon kommer hit på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0