Mor besöker far nu

Ja nu har mor kört iväg för att besöka far på sjukhuset igen och när vi pratade med honom i telefon innan idag så var han piggare än någonsin, så pigg har jag inte hört honom på jättelänge och det är jätteskönt att höra, eftersom far ska stanna på sjukhuset lite till så kommer mor också till att stanna kvar här lite till, hon får stanna här så länge hon vill och tills far ska komma hem för gå hemma i Hannas och vara själv i huset är inte bra och det är ju nu bakefter som chocken kommer och som man egentligen inser vad som har hänt, för allting har gått så himla fort. Igår såg vi på stjärnorna på slottet och det var sista avsnittet och hela denna säsongen av det programmet har varit jättebra, jag har inte kollat vad som går ikväll på teven men jag får väl ta en till på tevesidan. Jag har beställt en prenumeration på Se o Hör idag det får jag av mor och far istället för den där tunikan som jag fick i juklapp som var alldeles för stor för mig, ja ni vet den som jag visade på foto innan, men när jag hade den på mig sen så var den alldeles för stor för mig och jag kunde inte ha den, men som tur var så kunde mor ha den istället, jag hittar någon annan tunika sen senare i sommar, det är ju roligare att köpa något nytt när vårnyheterna kommer in och det är ju inte heller så att man inte har kläder precis, jag har hela garderoben full och lådor på loftet med gamla kläder som jag fortfarande kan ha så kläder saknar man inte, men visst kan det ju vara roligt att köpa en ny tunika när våren kommer, men det ser vi då, just nu är det roligare att få en tidning var vecka med lite skvaller och sen är där hela veckans teveprogram också i den och det är ju inte heller fel *ler*. Ikväll ska vi göra potatismos och steka hamburgare det är gott det också och grytan den har vi redan ätit upp *ler*, trevlig söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0