Min kusin är här hos oss



Ja som ni såg så var min moster och hennes sambo och min kusin och min mor och far hos oss trettonafton och sedan stannade min kusin Joakim kvar och han ska stanna till helgen och igår så gjorde vi thaigryta och det är det bästa min kusin vet och idag såg vi på en bra film med Jean Clead van damme, det var en film från 80-talet och jag hade inte sett den, jag har sett många andra filmer men just denna hade jag inte sett och det var roligt att se kläderna och så som var typiskt 80-tal, man fick lite nostalgikänslor där *ler* och sen är han ju inte ful precis hehe! I morgon ska vi ha hamburgare tänkte jag, vi har färdiga uppe i frysen som bara är till att steka enkelt och bra, förresten i morgon fredag så börjar let´s dance så det får ni inte missa klockan åtta på fyran, där är många kändisar som ska vara med och lära sig dansa så det ska bli spännande att se hur det går för dom. Snart är det dax att plocka ner alla tomtarna igen och sätta upp andra gardiner och ta ner andra prydnadssaker att ha på hyllan i datarummet, ja förändrar lite så att man ser att julen åker ut och att det nya året har börjat och att våren är på ingång, nåja vi har ju en lång vinter framför oss kanske men ja ni vet vad jag menar..... Jag längtar så till våren och sommaren och jag ska inhandla några fina tunikor till våren och sommaren, mor och jag ska ta en tur till Ystad en dag i nästa vecka så då får jag se om det har kommit in något nytt och vi ska fika och bara ha en mor och dotter dag. Ni vet den där tunikan som jag satte in ett foto på som var lila och som jag fick i julklapp av mor och far, den var jätte förstor så den får mor ha istället, när jag provade den i affären innan jul så passade den bra, men när jag sedan hade den på nyår hemma hos min svärmor och svärfar så var den alldeles för stor både vid brösten där där var jättemycket tyg som veckade sig och runt hela mig var det alldeles för mycket tyg så jag måste ha gått ner sedan jag provade den sist och det är ju inte helt fel, men jag skulle få något annat av mor istället som ju blev glad att hon nu istället fick denna tunikan och den passade henne, för hon provade den nu när dom var hos oss och det var ju bra i alla fall *ler*. Nej nu är det snart dax att lägga sig, det blir lite sent när min kusin är här, dom sitter ju uppe och spelar spel långt utåt nätterna. Tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0