Jösses vad det har blåst idag

Ja idag har det minsann blåst rejält här ute, kommer det snö så blir det rejäl snöstorm kan jag säga och det dröjer nog inte länge förräns det kommer snö igen. Annars så har det varit en lugn dag och vi har eldat som bara den i kaminen för att hålla värmen här inne för det är så kall och fuktig luft ute och sen blåser det ju mycket också så då blir det ännu kallare så det gäller att elda på. Jag har sett på halv åtta hos mig på fyran och spårlöst där dom söker upp personer som är anhöriga till adoptivbarn och det var faktiskt både bra och rörande att se idag när tjejen från Polen sökte upp sin bror och sin far i Polen och hon kunde fortfarande Polska vilket underlättade när hon skulle prata med dom, hennes foster mor är nämligen polska så hon har pratat polska med henne under alla åren och det var ju bra så att hon nu kan fortsätta att hålla kontakten med sin biologiska far och bror som bor i Polen. Just nu tar jag en liten paus när det är nyheterna på teven och en fika innan jag ska se på Americas got talent på fyran.  Idag fyller min bästa vänninna år och jag skickade ett e-mail grattiskort till henne som hon blev glad över, vi ska träffas i sommar då hon ska fira sin födelsedag så jag ska hitta något fint till henne, jag har redan tänkt ut vad jag ska köpa till henne *ler*, nu blir du allt nyfiken va Karina? *ler*, nej nu ska jag ta lite mera kaffe och sen ska jag krypa upp i soffan igen och se vidare på teve. Ha det gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: kickan

Ja nu blir jag ju förvidden !!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-12 @ 23:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0