hjälp vad rädd jag blev

Ja för en liten stund sedan så ringde min mor och sa att min far och hon var på sjukhuset och att min far hade fått proppar i lungorna men att han kommer att klara sig och att han just nu satt och åt och drack på sjukhuset men att han ligger på intensiven på övervakning och ska vara där i några dagar nu. Jag blev jätterädd innan jag fick reda på att allting kommer att bli bra med honom, han har varit orkeslös under lång tid man vi har inte vetat vad det var med honom och förra gången som han åkte till akuten så släppte dom inte in honom, fattar inte att dom inte tog in honom då för det har förmodligen varit detta som varit på gång då, läkaren sa där inne nu också att det var så lurigt med proppar för det hade liksom byggts upp under lång tid och inte bara kommit sådär, huvudsaken är nu att han kommer att bli bra igen, men visst är man fortfarande orolig, skulle ju vara konstigt annars, mor kommer att ringa mig senare ikväll igen så då får jag pratar mera med henne om hur det är med far och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0