Har förberett och laddat kaffekokaren nu

Ja nu är mor inne hos far i Ystad på lassarettet och efter det så kommer hon hit och fikar med oss, men när hon ringde in innan idag till sjukhuset så hade far varit uppe och duschat och han ville att mor skulle ta in rakapparaten så det verkar som att han är piggare i alla fall och det är ju bra, men jag får höra mer när mor kommer hit. Just nu sitter jag bara och väntar på att mor ska ringa och säga att hon är på väg hit så att jag kan sätta igång kaffe kokaren och duka bordet så hon ringer säkert när som helst för hon ringde precis innan hon skulle in till honom när hon stod på parkeringen utanför Ystads sjukhus och det var vid 10-tiden, men hon ska ju vara där några timmar så vi får väl se när hon ringer, det blir någon gång nu på eftermiddagen i alla fall så jag väntar på att hon ska ringa när som helst. Ha det gott allesammans och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0