vad härligt att vara hemma igen *ler*



Ja i morse så åkte vi iväg till sjukhuset för far skulle ta prover så att man ser att det ligger där det ska alltså för att han tar waran och efter det så körde vi och handlade på Lidl i Tomelilla och sedan körde vi hem till Skurup och drack kaffe hos mina svärföräldrar där vi blev bjudna på våfflor, det var så gott och mor och far sitter fortfarande kvar hos dom och pratar en massa hehe! Vi åkte hem och mor och far ska komma hit när dom kör ifrån mina svärföräldrar för jag har nämligen varor i deras bil som dom ska lämna här, men det är så otroligt skönt att vara hemma igen och Kurre blev helt uppspelt och min sambo är förstås också glad att jag är hemma igen, så ikväll ska vi bara mysa och ha det gott. Ikväll kommer Let´s dance på kanal fyra klockan åtta missa inte det och efter det kommer den nya komediserien solsidan, dom är bara inte kloka där men det är roligt så det får ni också se på, ha det gott allihopa och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja här ska ju en annan jobba hela helgen men det gåt väl , har ju varit ledig innan i veckan ju.

2010-02-05 @ 19:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0