Usch och fy

Ja så var det då dags för den där hemska perioden igen nämligen röda veckan, ni som har följt bloggen innan och känner mig vet hur hemskt jag mår när det är dags för den veckan och jag känner mig helt kass rätt ut sagt just nu, jag känner mig som om jag skulle få typ influensa, yr och mår illa och ja allmänt skit alltså, men det är ju inget ovanligt när jag ska ha röda veckan, men däremot så skiftar det numera så att vissa gånger är det bättre än andra och det har varit rättså hyffsat dom andra gångerna nu men just nu så är det en av dom gångerna som är som värst och det är ju skit, men men.... Jag känner inte heller för att äta något särskilt så det blev bara lite youghurt nu. På fredag har jag fått tid till klippning och det ska bli så skönt och mor och far kommer och hämtar mig för jag klipper mig i Brantevik hos en frisörska där, men jag ska byta frisör sen för det är ju lite väl långt att ligga och köra ända dit nu när jag bor här ute, men det får gå för denna gången också, sen ska jag klippa mig på samma ställe som mina svärföräldrar klipper sig och hon är dessutom mycket billigare på att klippa så det är ju ett plus *ler* och hon klipper lika bra som den andra frisörskan det har jag sett på min svärmors frisyr när hon är nyklippt. Annars så ska vi göra lite andra ärenden också på fredag, man passar ju på att handla och lite sånt när man är i den ändan av skåne *ler*, jag ska handla lite på Netto och så bara så det är inget märkvärdigt så och en box vin tänkte jag, det är bara jag som dricker vin här hemma och det är inte ofta det händer men ibland kan det ju vara gott med ett glas vin och en box håller ju länge så det tänkte jag köpa på fredag, som tur är så har jag fått igång röda veckan då och har jag tur så är den över också på fredag, men det värsta är alltid den dagen man får det och och dagen efter det att man fått det och några dagar innan man har fått det, då ligger man för ankare om det är som nu den värsta sorten, som sagt andra gånger kan det vara lindrigare så att man knappt märker av det, men det är det inte nu som sagt så det är bläääää.... Nej nu ska jag gå och koka lite te till mig, det brukar hjälpa lite i alla fall och sen blir det nog att jag går och lägger mig en stund så att jag är lite piggare ikväll. Trevlig söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0