så var det fredagsmyyys!!!

Idag har mina svärföräldrar varit här på fika, ja ni undrar säkert för vi har träffats nästan varje dag nu denna veckan, men det blir ju gärna så när man nu bor så nära som vi gör endast 800 m mellan oss, men å andra sidan är det ju så trevligt att vi trivs så bra ihop och sen så lagar svärmor kvällsmat till oss ibland som vi får med oss hem och sen ibland äter vi kvällsmat hemma hos dom så det är ju inte dumt, fast idag så ville jag att dom skulle komma hit på fika så att det inte bara är vi som kommer hem till dom hela tiden och vi hade trevligt som vanligt *ler*. Annars så har jag sett på let´s dance, men det är ännu inte fått reda på vem som åker ut för det är ju paus just nu, men snart får vi reda på det, spännande att se vem som får stanna kvar och vem som åker ut ikväll. Ikväll blev det potatisgratäng och hamburgare till kvällsmat och det var jättegott och sen fikar vi just nu och har en god chokladkaka till det, inte dumt *ler*. Annars så kommer helgen till att vara lugn och det ska ju snöa ännu mera nu usch ja, imorgon ska jag i alla fall se på den tredje uttagningen av melodifestivalslåtar så det ska bli spännande att se hur låtarna låter, det enda jag vet är att Darin ska vara med i morgon, så kanske han har något bra låt, vi får väl se, nu önskar jag er alla en riktigt trevlig och mysig helg, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0