Så åkte den äntligen ut

Ja tro det eller ej men idag åkte vår gran ut, hehe ni tycker nog att jag är tossig som har haft granen kvar ända tills nu men sen är det ju så skönt att man är så fruktansvärt trött på granen så att man verkligen känner att nu ska den ut!!!! Då har man liksom gjort julen riktigt så att säga hihi! Jag har retat mig varje gång som man varit uppe på natten och gått på toa för granen stod ju precis där vid dörren eller i hörnan till dörren så när man gick förbi så har den bara barrat mer och mer för varje gång och jag har mumlat några svordomar varje gång jag har gått förbi den då och så äntligen idag så klippte vi sönder den och eldade upp den i kaminen och det blev minsann riktigt bra med värme av granen *ler*. Ikväll är det andra uttagningen av melodifestivalen så vi får väl hoppas på att det blir bättre låtar denna lördagen för förra lördagen var det urkassa låtar. Det ska komma mera snö, dom har sagt att det kan komma upp till ett par decimeter snö, som om det inte skulle räcka med snö nu liksom men näää.... Ja vi får väl se hur mycket snö som kommer men jag är uppriktigt sagt trött på den sabla snön också nu vill man ha vår och sommar och sol. Ha  nu en riktigt trevlig helg!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0