rätt låtar gick vidare

Ja så har man då sett på andra uttagningen av melodifestivalen och denna gången var det rätt låtar som gick vidare som tur är och dom var bra, så det var kul. Ett tips på musik är gruppen The Baseballs som är tre killar från tyskland som sjunger i 50-talsstil och dom är kanonbra dom har redan sålt guld i sverige och även i Finland så dom gör succee överallt och jag ska helt klart köpa deras skiva, för er som vill köpa skivan så ser den ut så här: men jag vill helst ha det nya omslaget  eftersom det ju mera stämmer med stilen dom sjunger och 50-talet. Nej nu ska jag gå och ta en kopp te och bara koppla av lite, tjingeling och forsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja jag tyckte också det var rätt låtar !

2010-02-13 @ 23:03:01
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0