På middag hos svärmor och svärfar

Ja idag blev vi bjudna på ärtsoppa hos mina svärföräldrar och det var jättegott, jag och svärfar drack varm punch till hehe! Annars så har jag sett på den första uttagningen på melodifestivalen och det var det dåligaste jag har hört på länge, där var ärligt talat ingen låt som jag tyckte om och ni ska se att nästa lördag så ska där väl vara hur många låtar som helst som är jättebra, det brukar vara så, men det är bara synd att det blir så för då kan ju inte dom bra låtarna komma vidare om dom samlar alla dåliga i ett program och alla bra i ett, nåja vi får väl se hur det blir nästa lördag men ikväll var det superdåligt, jag tror aldrig att det har varit så här dåligt någon gång, däremot så tyckte jag att det var roligt att Dolf Lundgren var med som programledare och han skötte sig riktigt bra så det var roligt. Nej nu ska jag gå och lägga mig natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0