Min kusin har åkt hem idag

Ja nu har min kusin Joakim åkt hem, hans mor och far kom hit för några timmar sedan och vi har beställt pizza och tittat på film och haft det trevligt, men nu har det börjat att snöa och blåsa så det var i rättan tid som dom åkte hem för det var ganska halt nu när vi var ute och mera snö är på väg in igen, redan i natt och i morgon ännu mera. Annars så har min sambo varit och tagit bort snö idag både på vår gård och hemma hos mina svärföräldrars gård idag och då hade dom ju traktorn till hjälp men det var ändå svårt att få bort all snön och att veta var man ska göra av den. Nu ska vi dricka en kopp kaffe och bara ta det lugnt och njuta av värmen från kaminen. Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ravnmarianne

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-03-28 @ 13:32:29
URL: http://ravnmarianne.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0