Imorgon ska jag äntligen åka hem *ler*

Ja efter att ha varit insnöad hos mor och far på österlen så ska jag nu äntligen åka hem till mina två älsklingar min sambo och vår katt Kurre, jag har saknat dom så även om jag har pratat med min sambo i telefon så är det ju ändå inte detsamma. Jag åkte ju  hem i onsdags då far kom hem från sjukhuset och skulle stanna några dagara så att jag såg att far piggnade till och att allting var bra med honom och det är det och det är skönt, sedan kom snöstormen precis när jag skulle åka hem så jag fick stanna ytterligare några dagar och det gjorde i och för sig inget för det är ju roligt att vara hemma hos mor och far, men nu längtar jag hem till min sambo och vår katt så i morgon ska först far åka till sjukhuset och ta prover så att dom ser att värdena är bra eftersom han äter waran nu och sen ska jag handla på Lidl och på Netto och därefter ska vi åka till min svärmor och svärfar på fika och dom ska bjuda på våfflor, dom är ju så glada att far är frisk igen och att allting har gått bra för far var ju nära att dö eftersom han hade fullt med proppar i lungorna men som tur är så har han återhämtat sig snabbt. Man får ju passa på att åka hem också nu när det är uppehåll med snön för sen ska det kanske komma snöväder igen säger dom, så vi får väl se hur det blir med det, min sambo är inte så förtjust i den tanken att det ska komma mera snö för det enda han har fått göra nu där hemma är att hjälpa sin far att få undan snön på deras gård och på våran gård och det är minsann inte lite snö som har kommit, i alla fall ska det bli skönt att komma hem igen i morgon, det är som man säger borta bra men hemma bäst *ler*, ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0