hehe!

Nu vet jag en väninna till mig som kommer att skratta *ler*, det är nämligen så att min svärmor ringde precis och sa att hon hade gjort crepes med svampsås till oss idag så det var bara till att komma och hämta dom och ja vad säger man, man tackar inte nej till svärmors goda mat direkt *ler*så dom ska vi ha ikväll. Nu tänker väl ni att lagar inte den människan mat själv? Jodå det gör hon, men som sagt blir man erbjuden mat från svärmor och hon har stått och lagat den till oss så tar man ju emot den eller hur? Annars så är det ju oartigt men det är ju lite lyx det får man ju säga. Annars ikväll så ska jag se på tredje uttagningen av melodifestivalen och Darin ska ju vara med ikväll så vi får väl hoppas på att han har en bra låt. Trevlig helg på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Kickan

hehehe ja du har det bra du !

2010-02-25 @ 23:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0