ätit semla mums!



Ja jag och min sambo har precis varit hemma hos min svärmor och svärfar och ätit semla och fikat, det är ju fettisdagen idag och då ska man ju äta semlor och den var jättegod *ler*. Det snöar som bara den ute och jag kan säga att man är så trött på snön nu och inte ska det sluta snöa heller nä, det ska fortsätta att snöa usch ja, annars så ska jag se på halv åtta hos mig på fyran ikväll och sen vet jag inte om där är något annat bra på teven, får kolla upp läget. Jag eldar för fullt i kaminen just nu och det är varmt och gott här inne så nu kan det snöa hur mycket det vill där ute bara man har varmt  här inne *ler*. Annars så ska vi ha pyttipanna ikväll till kvällsmat så jag ska steka lite ägg som vi ska ha till så det blir gott, ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0