Alla hjärtans dag



Ja idag är det ju alla hjärtans dag, fast jag och min sambo ska inte fira det på något särskilt sätt, vi ser det mest som ett jippo för att sälja saker och vi brukar tänka på varandra i vanliga fall, som tex min sambo brukar ibland komma hem med något som han köpt till  mig bara sådär och jag tänker likadant på honom i vanliga fall utan att det är alla hjärtans dag så därför firar vi det inte något särskilt så, men det är klart att vi ska laga till lite extra god mat ikväll, det blir räkmackor och jag ska koka ägg som vi också ska ha på mackan och lite majonäs, så festlig middag och myspys och se på en bra film det blir det ju och sen har jag lite goda praliner som vi ska ha till kaffet ikväll, men vi ska inte ge varandra några presenter eller så, jag tycker att det räcker med god mat och dryck och att vi har varandra och myser. Ha nu en riktigt trevlig och mysig söndag och pyssla om varandra riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0