Vilken rolig julafton vi hade *ler*



Ja vi firade ju julafton igår hemma hos mina svärföräldrar och det var jätteroligt vi åt gott och sen kom tomten alltså jag hehe! Jag var tomte som vanligt och mor tog en hel del bilder och en del av dom har jag tänkt sätta in här så att ni kan se hur vi hade det, det var en väldigt glad och sprallig tomte *ler*, nåja inte så att jag var full eller så utan jag hade tagit en snaps men glad är jag ju ändå utan att ha tagit något sprallevatten, jag är glad av naturen så att säga och av bilderna att döma så ser ni att jag är på hugget att dela ut klappar och att jag är glad  och i mitt esse *ler*. Ikväll ska vi fira in det nya året och då ska jag filma och ta nya foton igen, det är ju alltid roligt att ha och titta på sen ju. Gott Nytt År på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0