Varit på snabbgross idag



Ja idag har vi varit på snabbgross i Malmö och vi handlade lite smått och gott som vi ska ha till jul, svärmor var med och vi började med att fika hemma hos svärmor och svärfar och sedan när vi hade handlat så åt vi korv och pommes hemma hos dom och nu är vi hemma och har lagt ner allting i boxen och nu ska vi bara koppla av. Vi får väl se hur det blir om det blir Malmö med mor och far på fredag för dom har visst lovat snö, så det beror helt och hållet på hur vädret blir annars så får vi åka dit en annan dag. Någon luciadag har det inte blivit för min del, i morse tittade jag inte på lucia utan det får väl bli reprisen som jag tittar på senar ikväll, men vi blev dock bjudna på en kopp kaffe och en torr lussebulle inne på Snabbgross, ja kaffet var jättegott men bullen kunde dom ju ha behållit för den var snustorr och den smakade inte ett dyft saffran, dom hade väl bara tagit färgmedel på den så att den såg gul ut för någon saffran var där inte när den, men men... Annars så sitter vi nu framför datorerna och vi har satt igång kaminen på full rulle så nu är här snart varmt och gott. Jag kan bara inte fatta att det faktiskt snart är jul, det känns inte som att det är jul, jag vet inte man är väl så inne i allting att man inte hänger med i svängen liksom, tiden går så fort ju och det är redan den 13:e idag. Ni får ha det så gott i stugorna och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0