Vad har hänt idag



Ja idag har jag tagit ner gottebordet och gjort det färdigt med skålar och strykit en fin julduk och satt ut lite fina tomtar mellan skålarna så nu är det bara till att vänta tills lille julafton då jag ska sätta fram lite gotter, för mor och far kommer redan dagen innan julafton då vi ska titta på uppesittarkvällen och dricka glögg och ha det mysigt. Annars så har vi haft vårrullar till kvällsmat idag igen och ris, det var gott och sen är det ju enkelt att laga till, så det fick bli det idag igen *ler*. I morgon ska jag byta till julpåslakanen med tomtar på så att det blir juligt och fint även där inne, men annars så har jag allting klart nu förutom att granen ska in  men den tar vi in lille julafton och klär när mor och far är här så det blir mysigt. Nej nu är det läggdags natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0