Trött på snön nu




Nu är man trött på snön och jag hoppas att det kommer att sluta upp att snöa nu så att mor och far kan komma hit och att vi kan fira julafton som vi hade tänkt oss så fort som möjligt och äta god julmat, ja nog för att jag och min sambo ätit julmat idag också men det är ju ännu roligare när man allihopa är samlade och äter god julmat och när man öppnar klapparna och ser hur glada dom blir av det man har köpt till dom. Ja vi får väl se hur vädret blir och om dom kan köra hit snart. Fortsatt god Jul på er, ikväll ska vi ha risalamalta mums!!



Kommentarer
Postat av: Karina

Ja fy va man är trött på all snö nu !! Jag vill bara att det ska töa bort nu så man slipper eländet !

2010-12-26 @ 22:53:03
URL: http://null
Postat av: Johanna

Ja fast jag har sett att det ska komma in mera snö nu ikväll tyvärr

2010-12-26 @ 23:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0