Snart är det dax att klä granen



Ja snart är det dax att klä granen och då ligger våra karlar risigt till då kulorna ska hängas opp hehe, gäller att dom har tvättat kulorna först då, nä nu ska vi inte vara så grymma här, men dom som inte dål att läsa detta får låta bli det, men jag vet att där är två i alla fall som tål det som läser på denna bloggen och det är ju tur det, man får räkna med att det är lite tossigt när man läser här inne. Annars så ska vi snart ha lite kaffe jag och min sambo och en franskbrödbulle och lite gott pålägg, god salamikorv gött som bara den. Nu har jag fått tag på alla klapparna och jag har endast några kvar att slå in och det ska jag göra ikväll tänkte jag och sen har jag skickat bud med mor om lite andra klappar som jag inte har kunnat fixa då jag inte har kunnat komma ut pga snön men det fixar ju sig ändå som tur är, nej nu är det kaffedags, ett gott råd till karlarna håll i era kulor nu till jul!! Med detta hänvisar jag till bilden som jag sätter in här ovanför, ha det gott allihopa och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0