Ska bli snöstorm



Ja jag har kollat upp vädret och det ska visst bli snöstorm nu igen från och med torsdag och sedan ska det hålla på fredag, lördag söndag och även i början på nästa vecka, men jag måste få iväg mina julkort och min julklapp till min släkting Eloise i USA, men det ska vi väl kunna fixa på något sätt, det behöver ju inte bli lika jäkligt varje dag förhoppningsvis inte. Annars så har jag tittat på Bonde söker fru idag och ja jag vet inte vad jag ska säga, jag tycker att han från Öland är bäst av dom så jag tror att han och hon kan tänkas finna varandra och bli ett par för jag tyckte att dom hade äktenskapstycke redan från början och dom verkar till att vara samma typer och ha samma värderingar och så. Den unga killen han är ju bara för korkad, men han fick ju också på fasen av töserna först kysser han den ena tjejen och  öser lovord över henne och sedan gör han precis likadant med den andra tjejen och där var ju liv om det nu så tjejerna är ju inte dumma, men hade jag varit som den korthåriga ljushåriga tjejen så hade inte jag kunnat lita på någon som har gjort på det viset, den andra tjejen åkte ju därifrån och det förstår jag, jag undrar om inte den andra tjejen egentligen skulle ha gjort detsamma, men nu ska dom visst åka iväg på resa ihop så vi får väl se om han skärper sig eller om han spolar ner allting och då är han ju verkligen korkad på riktigt. Det ska bli spännande att se hur det har gått mellan den kvinnliga bonden och den som hon ska åka iväg på resa tillsammans med, jag tror inte att hon är så lätt att leva  med, hon verkar ju lite udda om man säger så. Nej ju ska jag ha en kopp kaffe och en blåbärsmuffins, tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0