Ser på Idol



Ja jag passar på att sticka in ett inlägg nu under pausen på Idol. Jag tycker om alla tre som är kvar i Idol men jag gillar bäst Olle och Jay och jag tror att antingen Olle eller Jay kommer att vinna, men både är jättebra fast på olika sätt för dom sjunger ju helt olika musikstilar och även Minna är jättebra men hon ska sjunga känsliga balader för det gör hon jättebra, det ska bli spännande nu att se vilka två som kommer att stå i finalen. Annars så har jag varit ute och filmat all snö runt omkring huset här idag och tagit foton på hur mycket snö vi har här, för det har aldrig förut varit så här mycket snö eller att man har blivit insnöad av det innan jul någon gång i alla fall inte under vår livstid, nog för att det har snöat innan jul men inte att man har blivit insnöad av det och varit oväder på detta sättet som nu, det har i så fall kommit efter jul i Januari och februari och framåt så nog är det värt att fotografer och filma alltid *ler*.  Vi var och handlade mat idag för vi har fått hjälp att få bort snön på vår väg så därför kunde vi köra iväg och handla så att vi är beredda på att ytterligare bli insnöade om så sker, man vet ju aldrig för vår väg här blåser igen på noll time och snöar det då också så går det ju ännu fortare, man får med andra ord vara beredd på allting när man bor här ute på landet, men som sagt nu är det lugnt igen för nu har vi allting hemma igen och fyllt på matlagret så nu kan det snöa bäst det vill, nej nu ska jag forsätta att se på Idol hej svej!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0