Så har man strykit julgransmattan *ler*



Ja jag  hade ju egentligen tänkt att sätta in granen dagen innan julafton men kanske att jag sätter in den lite tidigare, vi vår väl se hur det blir med det, för nu har jag nämligen strukit julgransmattan och det luktar sådär gott ni vet, den där väven luktar jul när man stryker på den och särskilt då när man har sprejat den med vatten för att få ut alla vecken och sedan stryker på det så luktar det särskilt mycket av väven, så nu luktar här riktig jul hemma *ler*. Min sambo är hemma hos sina föräldrar och hjälper dom lite med smått och gott så han kommer snart hem, jag har inte kollat vad som går på teven ikväll men kanske kanske att det var det där programmet med Ernst ikväll, det ska komma två program julspecial med honom, jag tycker att han har så fiffiga ideer Ernst och sen är han mysig på något sätt, jag älskar alla julspecialprogram där dom fixar och donar med allt möjligt juligt, det får en till att komma i ännu mera julstämning. Jag undrar om vi inte ska ta och värma lite glögg ikväll om det är så att det är det programmet som går ikväll, man får ju ha litta mys samtidigt som man sitter framför plåtburken och tittar. Jag ska meddela er närmare när jag har kollat dagens teveprogram, tjingeling på er! Ps, jodå det var jul med Ernst ikväll klockan åtta på kanal 4 den vanliga fyran så missa inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0