så har andra advent gått förbi oss



Ja igår var det andra advent och tiden bara rinner iväg tycker jag. Jag har gjort det mesta nu och pyntat överallt så nu är det bara landskapet som jag alltid brukar göra kvar och dom två jultavlorna som ska hängas upp och julkorten ska skickas och vi ska inhandla julgran så småningom och jag ska iväg till Malmö förhoppningsvis denna fredagen och handla dom klapparna som jag ska handla annars så får jag ta det i nästa vecka om vi skulle hindras av vädret, jag ska också till tandläkaren och göra slingor i håret och klippa mig denna veckan om vädret håller i sig, men skulle det inte vara så, får jag försöka få en ny tid nästa vecka, vi får väl se hur allting blir. Annars så har jag varit och kollat vad vi ska ha till kvällsmat idag så det blir stekt kassler och pasta och stekta färska champinjoner som jag kryddar med lite socker och salt och vitpeppar dom blir jättegoda *ler*, nej nu ska jag gå och ta en kopp kaffe tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0