precis vad jag behövde *ler*



Ja idag kom min sambo hem med min julklapp och det var precis vad jag behövde nämligen ett nytt kort till min kamera, för det gamla hade tagit slut och här kan man ta jättemånga kort på detta så det var perfekt *ler*. Annars så har vi ätit resterna av julmaten som vi har kvar och just nu sitter vi och ser på en film. I morgon kommer min kusin Joakim och hans föräldrar hit och min sambo ska titta över hans dator för han hade visst något strul med den och så får man träffa dom också vilket vi inte har gjort på hela helgen, dom firade ju jul uppe hos min andra kusin Caroline alltså systern till Joakim uppe i Sundsvall. Nu ser vi fram emot att det ska kunna gå att fira först den 30:e när min mor och far kommer hit och sover över och då ska vi även åka över till svärmor och svärfar och ta en fika och sedan ska vi dela ut julklapparna och dagen efter så ska vi fira in det nya året och äta god mat. Nu ska vi dricka en kopp kaffe och krypa upp i soffan och fortsätta att se på filmen, vi var ju tvugna att stanna den precis för att det ringde *ler* och då passade jag på att skriva detta inlägget. Fortsatt God Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0