Nu snöar det för fullt här igen



Ja nu snöar det för fullt här igen och det blåser så jag och min sambo har varit ute och tagit in ved så att vi kan elda hela kvällen. Annars så håller jag på att skriva julkorten, jag har några kvar att skriva men det är rätt skönt att ha gjort alla dom andra korten redan så att det bara är till att slänga dom på postlådan när tiden är inne. Ikväll är det bonde söker fru och det får ni bara inte missa hehe, ni vet hon bonden hon sjunger på en väldigt vitsig låt ikväll nämligen oh, Tannenbaum och hon har gjort om texten till - En taggatrå en taggatrå det är en trå med taggar på och är där inga taggar på så är det ingen taggatrå, en taggatrå en taggatrå det är en trå med taggar på, - Nä! you don´t say liksom.....!! Alltså man undrar ju om alla hönsen är hemma där, ja jag har sett reklamen för det och hon verkar inte ha alla hemma så att säga bedöm själva den fina sången ikväll, kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0