Min önskelista till tomten



Ja min önskelista till tomten ser ut såhär: Jag önskar mig en vattenmaskin eller ja hm... ni vet en sån där maskin som gör att där blir kolsyra i det

Jag önskar mig varma goa sockar dom har ett speciellt namn och är rätt nya på sockmarknaden men jag kan inte komma på vad dom heter men jag har sett dom finns lite varstans nu och dom är så bra för mina fötter eftersom jag inte kan ha vilka strumpor som helst, får inte ha strumpor som klämmer åt fötterna eftersom jag har risk för att få proppar och sen är dom världens goaste sockar, så mjuka och goa, jag vet om att dom finns på Bo Ohlssons i alla fall och ja säg vad inte han har *ler*.

Jag önskar mig en skiva en samling med Tommy Seebach, hans son Rasmus Seebach är väldigt populär just nu och har precis släppt en skiva som jag också har och den är jättebra, han ska förresten vara med i ett uppesittarprogram nu inför julen där han ska sjunga min Engel som är en av hans stora hits, så det programmet ska jag givetvis se på *ler*, i alla fall hans far Tommy Seebach har varit en stor artist i Danmark och var alltid med i 80-talets melodi Grand Prix som vi alltid tittade på, jag har tom några sådana program inspelade, rätt roligt att ha och titta på och se på hur modet var på 80-talet och sen var det så bra låtar, det är för er som inte vet det alltså detsamma som melodifestivalen uttagningen till den stora som jag pratar om. Tyvärr så gick Tommy Seebach bort år 2003 i hjärtinfarkt men jag har turen att ha fått träffa honom och jag fick hans autograf och jag har även många av hans Lp-skivor men nu finns det alltså en box med 11 av hans skivor plus en julskiva som ingår i det paketet och det är den samlingen som jag önskar mig i julklapp.

Annars så blir jag glad för vad jag får men jag har också önskat mig en topp från Kappahl så vi kom fram till att eftersom vi nu inte kommer in till Malmö innan jul så åker vi in  i mellandagarna istället och då får jag alltså pengar i julklapp istället som jag kan handla för på Kappahl och det blir också bra för mormor brukar ge pengar istället för att köpa något och då kan jag ju lägga till dom pengarna där och köpa en topp istället för dom så det blir ju perfekt.

Sen önskar jag att alla i min familj ska få vara friska

GOD JUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0