Min kusin vitamin är här hos oss



Min kusin vitamin Joakim kom hit idag och vi ska försöka fixa hans dator vilket min sambo är en fena på *ler* och vi har ätit god pizza och sett på en bra film och han ska stanna här några dagar så det ska bli skoj, det är alltid roligt när han kommer på besök. Det var så himla gott med pizza idag och min sambo vet att jag är helt tokig i vitlök så han brukar säga till om att bara vräka på massor av vitlök på min pizza, man luktar ju så gött efter det hehe, men gött är det i alla fall. Min mor och jag ska snart på shoppingtur i Ystad och då ska jag se om jag hittar lite fina toppar på kappahl och kanske se om jag hittar en ny fin väska som jag kan ha till våren, ja allmänt kolla läget vad som finns i affärerna, jag har inte varit i Ystad på ett tag nu så det ska bli mysigt att få gå där och titta i butikerna med min mor och vi börjar som vanligt med fika på något mysigt kafé och så babblar vi en massa *ler*. Nu närmast är det den 30:e då mor och far kommer hit och då ska vi fira julafton hemma hos min svärmor och svärfar och ta en kopp kaffe till att börja med och då får man se om man har varit snäll *ler*, ja lite snäll har jag ju varit för jag fick ju julklapp av min sambo nu, han har inte hunnit varit ute och fixat det innan och det spelar ju ingen roll när man får det, vädret har ju inte varit så bra heller så man har inte kunnat ta sig ut och fixa saker och ting. Dagen efter så ska vi ju fira in det nya året och äta gott hos min svärmor och svärfar så det ska bli nice det me, nä nu är det dax för en kopp kaffe tjingeling pling på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0