let it snow, let it snow, let it snow......




Ja nog snöar det alltid och detta är visst bara början för det ska bli värre ikväll har dom sagt, jag har aldrig sett så stora flingor komma på det sättet som det gör nu på länge och det innebär ju också att det på noll time blir fullt på gården och nu ser jag att det börjar blåsa också och då blir det ju ännu värre. Dom hade visst fått ställa in alla flyg idag och det förstår jag att dom inte vågar ge sig iväg i ett flygplan när det är sånt här oväder. Annars så pyntar jag lite efter hand här hemma och spelar julmusik och eldar i kaminen, nej nu ska jag ha lite kaffe, ge er inte ut i onödan på vägarna är ni snälla, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0