lagar mat



Ja just nu lagar jag dagens kvällsmat och det blir hamburgare och pasta. Annars så är där fortfarande inget att titta på ikväll, jag förstår inte att dom inte kan sända något roligt program på teven, det skulle ju inte var så svårt tycker man men men..... Idag har det regnat och sen fryser det på, det blir glatt på vägen och det är ju inte så roligt när man ska ge sig ut och köra, så min sambo får ta det lugnt imorgon när han ska till jobbet i Malmö, men det gör han också. Vädret pendlar fram och tillbaka så det är ju väldigt osäkert, man kan inte helt lita på väderprognoserna utan man får själv titta dag för dag också för som igår när dom inte hade sagt att det skulle snöa så snöade det här och sen kan det ju vara vice versa så nä man får ta väderprognoserna med en nypa salt. Nej  nu ska jag gå och hälla upp pastan och sen ska i äta kvällsmat, ha nu en fortsatt trevlig söndag och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0