Klippa mig och få slingor i håret på onsdag



Ja det ska bli så skönt att få klippa sig och att få slingor i håret på onsdag, då kommer jag att bli blondin och nyklippt så det ska bli jätteskönt att bli fin till jul. Mor och far kommer hit och hämtar mig på morgonen och då ska vi fika här och sen ska jag iväg till frissan. Jag kommer hem samma dag på kvällen igen så då får min kära sambo se vilken snäcka jag har blivit *ler*. Det var egentligen meningen att vi skulle åka till Malmö på fredag alltså mor och far och jag, men där har kommit annat emellan så det blir inte förräns i alla fall någon dag i nästa vecka som vi åker dit.  Just nu ska jag se på ett program på fyran som handlar om hur allting går till bakom Idol och det kan ju vara intressant att titta på, det har precis börjat så vill ni se det så slå på fyran direkt nu, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0