Julafton i morgon *ler*

Ja dvs vår julafton för vi ska fira julafton i morgon eftersom vädret inte har tillåtit det innan. Vid ca halv 11 - 11 tiden kommer mor och far hit om inte dom kommer tidigare för då ringer dom innan men annars så har vi tänkt fika här först och sen ska jag slå in lite klappar som jag inte hunnit slå in ännu och sen skulle mor slå in några som hon inte hunnit slå in så vi får skiftas om att slå in klappar i sovrummet *ler*, sen klockan 13.00 ska vi åka över till svärmor och svärfar med klapparna och fika och sen efter det så kommer tomten, han blev lite sen i år, men bättre sent än aldrig *ler*. På kvällen så ska vi äta lite gott här hemma och sen ska mor och far sova över här tills nyårsafton då vi ska fira nyår hemma hos svärmor och svärfar och några andra som också är bjudna dit så det ska bli trevligt. Ska bli spännande att se vad man får i julklapp i morgon, jag ska berätta vad jag fick här i bloggen sen. Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0