Jösses då!



Ja jag sitter och hör på julmusik på Mix Megapol kanalen dom har ju så bra julmusik nu fast precis så berättade dom om hur läget ser ut i trafiken just nu och där sitter 500 bilar fast på vägen 11 Tomelilla- simrishamn och när jag pratade med mor precis så berättade hon att där satt många fast på vägen från Ingelsta Hannas där dom bor, så far hade precis fått gått ut och låna ut en snöskyffel till en av dom som var fast där på vägen, nä det är bäst att stanna hemma och slippa hamna i någon bilkö och frysa häcken av sig, vi har ju allting hemma här mat och så, så för vår del blir det vi tre som firar julafton jag min sambo och vår katt Kurre, sen får vi fira med resten av familjen när det går att ta sig fram i trafiken och då ska vi öppna klappar också, julen varar ju länge så där blir säkert någon dag som vi kan träffas och fira jul. Ikväll ska vi se på uppesittarkvällen och då ska vi dricka glögg och imorgon ska vi grilgera skinkan ja den är färdig det är bara till att ta lite senap på den och skorpmjöl och in i ugnen och sen har jag olika sorters sill hemma och ägg ska jag koka och lax har jag i boxen och prinskorvar som jag ska ta upp ikväll, ska se om där är något annat också men annars så har vi ju så att vi klarar oss med julmat på julafton och gottebordet ska jag göra i ordning ikväll, det blir allt från apelsiner till klementiner och fikon och olika sorters choklad, det ska rent av bli mysigt att fira julafton med bara min sambo och vår katt, kram på er!

Kommentarer
Postat av: martina

Ho,Ho,HOOOO!!!! Merry, Merry X-mas 2 U!!!! kramkram

2010-12-24 @ 20:34:54
URL: http://nobaybitch.blogspot.com
Postat av: Karina

Ja här myser vi också för fullt !

2010-12-24 @ 21:56:35
URL: http://null
Postat av: Johanna

Karina har din mor och far lyckats att komma till er eller hur har det blivit med det? God Jul på er!!

2010-12-24 @ 23:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0