Jag tror Minnah vinner ikväll



Ja efter att ha sett och hört bådas framträdanden ikväll så får jag ärligt talat säga att Minnah var bäst ikväll även om jag hela tiden innan har trott att Jay skulle vinna så tror jag att det hela har vänt nu och att Minnah tar ledningen ikväll, hon gjorde alla låtarna jättebra, Jay var inte lika bra i alla låtarna och hade valt fel låt till att börja med medans Minnah gjorde bra ifrån sig på alla tre låtarna, den sista låten var segerlåten och den gjorde faktiskt Minnah bäst, det var som att den låten var som gjord för henne så jag tycker själv att hon ska vinna ikväll för hon var helt enkelt bäst. Nu är det paus så vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0