Jaaa vad roligt jag vann *ler*



Ja jag vann priset som den som har varit inne mest på en god väns blogg, och nu ska hon skicka ett paket till mig och jag är så forvidden po va di kan va` *ler*. Jag blev så gla ida när jag såg att jag hade vunnit, Martina inte nog att du förgyller varje dag med dina roliga inlägg på din blogg utan nu förgyllde du min dag igen genom att jag vann, löjligt att man blir glad av sådana saker kanske men jag blev faktiskt det *ler* kram på dig! Annars så har jag och min sambo varit himma hos min svämor och svärfar och druckit kaffe idag och jag och svärfar vi babblar po som bara den och sen blir det rätt fräckt och flasigt emellanåt hehe! Det är så kul att kivas med svärfar *ler*. I morgon ska vi åka till Malmö på Snabbgross och handla inför julen så vi får väl se vad där är för gottigt och sen på fredag så ska jag och mor och far åka till Malmö och julhandla. Nu ska jag gå och laga till litta mad till mej och min sambo, det blir ris och vårrullar göttigt hej svej leverpastej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0