Inget roligt på teven ikväll




Ja visst är det dåligt att där inte är något bra på teven en lördagkväll som denna, det enda där är som ska vara  under hållning det är den där dansbandskampen, jo jag gillar dansband men dom dansbanden som är med i den tävlingen är INTE bra så dom kan lika gärna lägga ner det programmet och sända något roligt istället, på alla dom andra kanalerna är där absolut ingenting alls att titta på, så det är ju tur att man har filmer att plocka fram som man kan titta på istället, men som sagt det är dålig stil att dom inte kan sända något bra underhållninsprogram en lördagkväll. Annars så har jag pyntat vidare med fler tomtar och nu har jag bara landskapet kvar som jag brukar göra på barskåpet i datarummet och sätta upp dom två roliga jultavlorna som jag har en i köket och en ovanför landskapet i datarummet, det är gamla pappersbonader som jag har ramat in och dom är jättefina. I år blir det nog till att ta första bästa gran som man ser att dom säljer i Skurup, annars så brukar vi köra iväg och köpa gran på ett annat ställe där man själv går och väljer ut vilken gran man ska hugga ner och jag är något kräsen när det gäller att välja gran. Vi brukar gå läääänge och leta gran *ler*, jag ska ju alltid ha den största granen där är så att jag kan få i den så mycket som möjligt och jag vill ju också ha en amerikansk julgran dvs silvergran som jag då tycker är det närmsta man kan komma till en amerikansk gran här i sverige, men som sagt nu när det har varit sådant oväder och det är ju inte slut på det ännu så får man nog räkna med att ta en helt vanlig gran och det går bra det också, det kan rent av blir riktigt roligt, man får säkert en orginell gran hehe, och då får man ju klä den och göra den så fin man bara kan, jo för fasen jag tror att det blir hur bra som helst *ler*, ni ska få se senare hur den blev, men nu har jag tagit lite foton på dom tomtarna jag har satt upp idag, håll till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0