ikväll blir det.....



Ja ikväll blir det falukorv i bitar som ska stekas och pommes till det enkelt och gott och jag ser fram emot att se Idol ikväll, jag läste att dom tydligen är ett par och är tillsammans alltså Jay och Minnah, Jay hade ju en flickvän och dom sa att dom skulle gifta sig och så intervjuade dom honom och frågade vad hon tyckte om det, ja hon hade ju inte tagit det så bra men han sa att han själv var lika förvirrad och att dom hade kommit nära varandra nu när dom levde så nära inpå och sen var där ingen annan som förstod hur dom hade det nu när dom har blivit kända och i vilken situation dom är i nu och vilken press dom har över sig, det är väl i och för sig ingen ursäkt men jag förstår att det kan hända ändå, och av vad jag har förstått så har det inte varit så bra mellan Jay och hans förra flickvän dom har varit ihop och sen gjort slut i omgångar så då kanske det inte är så konstigt att detta har hänt heller. Hur som helst så spelar det ingen roll, det är deras privatliv och det är artisterna vi vill höra sjunga ikväll, fast jag får säga att även om jag tycker att båda är väldigt duktiga så hejar jag på Jay för jag tycker att han är bäst även om Minnah också är jätteduktig. Nej nu ska jag gå och fixa till falukorven och laga god kvällsmat till oss, hej svej på er! Ja den här bilden tyckte jag var rolig och jag kan tänka mig att det är just så här som jag hade velat ha det om jag hade levt på 50-talet, en skivspelare mitt i köket så att jag kunde laga mat till ljuv musik *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0