I believe in angels




http://www.youtube.com/watch?v=5KZAlRRXma4


Ja faktiskt så gör jag det, jag tror på att var och en har en skyddsängel och som är med en var man än är och jag har en ängel i fönsterkarmen som står där och lyser för mig varje dag, ja ni vet en sån där i fiberoptik och den är jättefin och jag inbillar mig att hon skyddar mig, låter kanske löjligt men så är det och jag har fått den av min mor, jag har ju gått igenom lite jobbiga saker tidigare i livet så jag behövde den och jag tror faktiskt att hon skyddar mig, ni får tycka att det är löjligt eller vad ni vill men jag tror i alla fall så och jag tror framförallt att var och en har en egen skyddsängel som håller ett öga på dig och som leder dig på rätt väg även om det kan vara svårt i livet ibland.  Har man förlorat någon när och kär i livet så tror jag rent av att den personen blir din skyddsängel efteråt och håller ett öga över dig i resten av ditt liv. Tryck på länken ovanför och njut av denna underbara låt.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-20 @ 13:35:27
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!



Vad roligt att du kikar in hos mig, ja allting är bara bra här, Jag ska kolla inne hos dig vad där kommer för tävlingar, det är ju alltid roligt ler God Jul och Gott Nytt År på dig! kram på dig!

2010-12-20 @ 13:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0