Hunnit med lite grann idag



Ja idag har jag hunnit med att göra julfint här hemma, jag har bland annat satt glitter i gardinerna och glitter i lampan i teverummet och små tomtar som klättrar i lampan och sen har jag även satt ut dom små tomtarna i skåpen. Jag har strukit dukarna både små och stora som jag sedan lade ut på sina platser och lite andra tomtar kom också upp, men jag har fortfarande fler tomtar som ska inta sina platser. Kylskåpet blev pyntat med nya fina julkort och tomtarna på fläkten kom på sin plats, så det har hänt lite grann idag minsann. Jag hörde precis att det ska komma in mera snö inatt och det har redan kommit en hel del redan, nu sitter jag och hör på den bästa julskivan som jag vet, nämligen Kikkis, man får så fin julstämning när man hör på den, ha det gott allihopa och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0