Hemma på österlen



Ja just nu är jag hemma på österlen hos mina föräldrar och hjälper dom lite, men i morgon ska jag klippa mig och få ljusa slingor i håret så då kommer jag till att bli blondin och det blir en helt ny tjej som kommer hem till min sambo imorgon *ler*. Det känns skönt att bli fin nu till  jul, man känner sig mycket piggar då också. Jag ska gå in och handla lite på Netto, jag såg att dom hade lite av varje som vi kan inhandla till jul. Eventuellt någon dag i nästa vecka ska vi åka en tur till Malmö och då ska jag uträtta lite ärenden som jag ska göra inför julen, lite julklappsköp. I morgon ska vi även åka en tur till Simrishamn så då ska vi passa på att gå in på röda korset där och se om där är något kul, man vet ju aldrig ibland kan där vara något skoj som man hittar där. Nej nu får jag gå och lägga mig för jag känner mig ganska trött, jag satt nämligen uppe ganska länge inatt när en kompis till min sambo och mig var hemma hos oss och dom spelade wow alltså world and warcraft, dom har ju släppt en ny version eller vad man ska säga med fler quester så dom satt uppe nästan hela natten och spelade och jag satt också uppe och till slut var jag bara så trött att jag gick och lade mig men jag kunde ändå inte sova, så det blev inte mycket sömn inatt vilket medförde att jag var något trött på morgonen, men mor och far ringde och sa att dom kom lite senare så det blev inte förräns vid 11-tiden som dom kom och då fikade vi och sedan åkte vi hem här och jag fixade och hjälpte till med lite av varje här hemma, men visst är man något mör fortfarande eftersom jag inte sov inatt, så därför får jag nog ta och gå och lägga mig nu så att jag kan vara piggar i morgon när jag ska bli fin i håret *ler*, ska bli så skönt. Natti natti på er"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0